Известие

Collapse
No announcement yet.

Как палим днес ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    начи цяла зима от -1 до -23 в Панчерево въртя на контакт, чакам лампата, чакам релето да цъкне и паля с едно въртене! Малко мудно върти, ама защото акумулатора е набор на колата, ма пък си е 100Аh и няма да го дам... тя зимата г/д скоро свършва и няма да имам драма с акумулатора! Добавки слагам Кастрол TDA- от един резервоар и мога да потвърдя, че като запали трака много по- малко от обичайното! Доволно!!! Да не чуе давола
    Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

    Comment


    • #77
      Всичките дни ми пали без проблем от първия път.Без никакви добавки(нафта каква попадне),нищо.-22 градуса ми е рекорд!Даже акумулатора ми 750 амп/ч.
      На батко убавицата
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
      Alfa Romeo 33

      Comment


      • #78
        бате и аз искам 750 ампер часа...
        Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
          Всичките дни ми пали без проблем от първия път.Без никакви добавки(нафта каква попадне),нищо.-22 градуса ми е рекорд!Даже акумулатора ми 750 амп/ч.
          На батко убавицата
          Колега,и моят акомулатор ако беше като твоя,щях да ходя на работа с колата дори и да не запали(на стартер).
          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
            Всичките дни ми пали без проблем от първия път.Без никакви добавки(нафта каква попадне),нищо.-22 градуса ми е рекорд!Даже акумулатора ми 750 амп/ч.
            На батко убавицата
            С такъв акомулатор не ми трябва изобщо двигател
            Alfa 155 2.0TS 8V '93
            sigpic
            VW LADAVAGEN '81
            CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

            Comment


            • #81
              Като трабант На стартер вдига 30км/ч

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                бате и аз искам 750 ампер часа...
                Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
                Колега,и моят акомулатор ако беше като твоя,щях да ходя на работа с колата дори и да не запали(на стартер).
                Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                С такъв акомулатор не ми трябва изобщо двигател
                Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                Като трабант На стартер вдига 30км/ч
                Добре колеги какво се чудите!
                Те по каталог го дават такъв...И аз съм с такъв с лека разлика - 77А/ 770 ампер часа!!! И си пали без да се зачуди, само с докосване на ключа...
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #83
                  Тия дни в Ловеч нямаше кой знае какви студове.Един път се опита да стигне до -18 и това беше.През останало то време си поддържаше -11,колата ми е с печка и като такава, обективно нямам наблюдение как пали на студено.Един път я палих при -9 нямаше никакъв проблем или подозрителни шумове от двигателя,единствено сутрин помпата в резервоара бучи малко но след секунда две шума изчезва.Днес обаче при 2 градуса запали от третия път.Със сигурност имам изгорели свещи защото ми мига лампата с реотана.Освен това и на всичкото отгоре снощи ми регистрира някаква грешка на педала на газта та може и да е поошашавена нещо.

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    Добре колеги какво се чудите!
                    Те по каталог го дават такъв...И аз съм с такъв с лека разлика - 77А/ 770 ампер часа!!! И си пали без да се зачуди, само с докосване на ключа...
                    Тотално сте зле с тоците. Ампер-час означава 1 ампер да бъде изконсумиран за 1 час. 77 ампер-часа акомулатор значи, че ако колата ти има обща консумация от 77 Ампера ще свъши акомулаора за 1 час. Това 770 Ампера което го четеш там ти е стартовия ток. Вски акомулатор има някакъв максимален стартов ток, който може да бъде ползван за много малко време. При теб щом акомулатора ти 77 ампера-часа 770 ампера стартов ток ще го имаш точно 1 минута преди акомулатора да е аут. но обикновено на практика го имаш няколко секунди.

                    Представяте ли си какъв трябва да е акомулатор 770 ампер-часа? Тва трябва да е по-голямо от колата в пъти повече.

                    Засрамете са малко. Елементарни неща незнаете.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Тотално сте зле с тоците. Ампер-час означава 1 ампер да бъде изконсумиран за 1 час. 77 ампер-часа акомулатор значи, че ако колата ти има обща консумация от 77 Ампера ще свъши акомулаора за 1 час. Това 770 Ампера което го четеш там ти е стартовия ток. Вски акомулатор има някакъв максимален стартов ток, който може да бъде ползван за много малко време. При теб щом акомулатора ти 77 ампера-часа 770 ампера стартов ток ще го имаш точно 1 минута преди акомулатора да е аут. но обикновено на практика го имаш няколко секунди.

                      Представяте ли си какъв трябва да е акомулатор 770 ампер-часа? Тва трябва да е по-голямо от колата в пъти повече.

                      Засрамете са малко. Елементарни неща незнаете.
                      Направо вземете един от реакторите на Козлодуй и газзз , иначе моят акумулатор е 62 ампер-часа ако не се лъжа, незнам дали заради това се дължи , но колата пали някаде 2-3 оборот.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Тотално сте зле с тоците. Ампер-час означава 1 ампер да бъде изконсумиран за 1 час. 77 ампер-часа акомулатор значи, че ако колата ти има обща консумация от 77 Ампера ще свъши акомулаора за 1 час. Това 770 Ампера което го четеш там ти е стартовия ток. Вски акомулатор има някакъв максимален стартов ток, който може да бъде ползван за много малко време. При теб щом акомулатора ти 77 ампера-часа 770 ампера стартов ток ще го имаш точно 1 минута преди акомулатора да е аут. но обикновено на практика го имаш няколко секунди.

                        Представяте ли си какъв трябва да е акомулатор 770 ампер-часа? Тва трябва да е по-голямо от колата в пъти повече.

                        Засрамете са малко. Елементарни неща незнаете.
                        Разменил съм понятията само Моя грешка


                        Ето Ви каталог за всички модели какъв акумулатор дава производителя, за да не се чудите моя какъв трябва да бъде!!!

                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=37656
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment

                        Working...
                        X